نان پخته شده عاری از ویروس است/ توصیه‌هایی که نانوایان باید جدی بگیرند

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-12-19 16:38:35Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
نان پخته شده عاری از ویروس است/ توصیه‌هایی که نانوایان باید جدی بگیرند

رئیس اتحادیه نانوایان اصفهان گفت: با توجه به این که ویروس کووید-۱۹ در حرارت بالا از بین می‌رود، ناپخته شده عاری از ویروس است.

نان پخته شده عاری از ویروس است/ توصیه‌هایی که نانوایان باید جدی بگیرند

محمد پهلوان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص شیوع ویروس کرونا و اقدامات مقابله‌ای اظهار داشت: با توجه به این که ویروس کووید-۱۹ در حرارت بالا از بین می‌رود، ناپخته شده عاری از ویروس است.

رئیس اتحادیه نانوایان اصفهان ادامه داد: با وجود این، توصیه‌هایی به نانوایی‌ها شده تا با در نظر گرفتن این توصیه‌ها از انتقال بیماری جلوگیری شود.

وی تشریح کرد: اعلام کرده‌ایم حتی‌الامکان پول نقد گرفته نشود، کارکنان مشغول در نانوایی به جز یک نفر (مسؤول گرفتن پول) بقیه با مردم در ارتباط نباشند، شخصی که مسئول پول و کشیدن کارت بانکی است با نان در ارتباط نباشد.

پهلوان‌زاده با بیان این که به طور معمول و در طول سال نانوایان قبل از شروع کار استریل می‌کنند، گفت: با این حال تاکید مجدد برای رعایت بهداشت به همه نانواهای اصفهان پیامک شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان اصفهان یادآور شد: گشت‌های بازرسی اتحادیه نان اصفهان در کنار سایر مجموعه‌های نظارتی به صورت ۲۴ ساعته بر نانوایی‌های سطح شهر اصفهان نظارت دقیق دارند تا در کنار رعایت قیمت و کیفیت، موارد بهداشتی نیز به درستی انجام شود.

پهلوان‌زاده در پایان با بیان این که حدود ۱۶۰۰ نانوایی در سطح شهر اصفهان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس تأثیری بر روند کار نانوایی‌ها نداشته، با توجه به افزایش برداشت گندم توسط کشاورزان اصفهانی و تأمین آرد مورد نیاز نانوایی‌های شهر اصفهان هیچ‌گونه کمبود توزیع آرد در نانوایی‌های سطح شهر اصفهان وجود ندارد.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*