رئیس صمت اردبیل: کارخانه‌های آرد سازی و نانوایی‌های اردبیل نظارت مستمر می‌شوند

کارخانه‌های آرد سازی و نانوایی‌های اردبیل نظارت مستمر می‌شوند

اردبیل – رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به منظور ساماندهی کیفیت پخت نان، کارخانه‌های آرد سازی و نانوایی‌های اردبیل مورد نظارت مستمر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین صادقی پیش از ظهر جمعه در کارگروه اصلاح کیفیت گندم و نان اردبیل عنوان کرد: با هدف توسعه کیفیت پخت نان کارخانه‌های آرد سازی و نانوایی‌های اردبیل به صورت مستمر مورد پایش و نظارت قرار می‌گیرند.

وی افزود: انجام نظارت دقیق در این بخش چه در نانوایی‌های دارای سهمیه و چه آزاد پز از جمله برنامه‌های مهم سازمان صمت بوده تا در فراهم آوردن شرایط مناسب برای رقابت بین نانوایی‌ها و همچنین افزایش کیفیت پخت نان موفق ظاهر شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل عنوان کرد: پیش از این گلایه‌هایی از سوی شهروندان در خصوص کیفیت آرد و نان پخته شده گزارش شده بود و در این راستا برگزاری نشست‌هایی برای یادآوری لزوم ساماندهی آرد و نان و توجه بر کیفیت پخت از جمله مهمترین ضرورت‌های موجود محسوب می‌شد.

صادقی ادامه داد: با حضور گشت‌های ناظر و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط گزارش جامعی از روند بازرسی و نظارت بر کارخانه‌های آرد سازی و نانوایی‌ها در پاییز امسال تهیه شده که می‌تواند برای آسیب شناسی و توسعه اقدامات نظارتی مفید واقع شود.

وی یادآور شد: با توجه به مسائل بهداشتی در پخت نان و افزودنی‌های مجاز و همچنین افزایش کیفیت آرد مطمئناً رضایت شهروندان نیز جلب خواهد شد.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*