فرماندار بم: آمادگی احداث کارخانه آرد در بم وجود دارد

فرماندار بم:

آمادگی احداث کارخانه آرد در بم وجود دارد

فرماندار بم گفت: ما آمادگی لازم برای احداث کارخانه آرد در این شهرستان را داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، رضا اشک پیش از ظهر امروز در جلسه طرح اعطای سنبله سلامت که با حضور مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در فرمانداری بم تشکیل شد، اظهار داشت: تولید آرد و نان از ضرورت‌های مردم است که دولت و به دنبال آن استانداری‌ها و فرمانداری‌ها پیگیر این موضوع هستند.

وی با بیان اینکه طرح سنبله سلامت در بخش انسان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: اتحادیه نانوایان باید با همکاری بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای بازدید از نانوایی اقدام کند.

فرماندار بم با اشاره به استقرار برخی از نانوایی‌ها در ساختمان‌های قدیمی بر رعایت بهداشتی توسط نانوایان تأکید کرد و گفت: مشکل ذخیره آرد همچنان مشهود است و ما آمادگی لازم برای احداث کارخانه آرد را داریم.

وی خواستار حل مشکلات این حوزه شد و افزود: رعایت ساعات پخت نان توسط نانوایی‌ها به ویژه نوبت صبح همواره مورد تأکید ما بوده و به بازرسان هم ابن نکته را تذکر دادیم.

اشک ادامه داد: نانوایان باید در هنگام قطع برق از موتور برق استفاده کنند تا در تأمین نان مشکلی به‌وجود نیاید، این موضوع در پدافند غیرعامل نیز مطرح شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به ورود نعمت گاز به شهرستان می‌طلبد تا نانوایان نسبت به دوگانه‌سوز یا گازسوز شدن نانوایی‌ها اقدام کنند.

اشک اظهار کرد: بم یک شهر توریستی است و در طول سال به ویژه ایام نوروز افراد زیادی برای بازدید از بناهای تاریخی وارد بم می‌شوند که تولید نان مناسب و با کیفیت دارای اهمیت فراوانی است.

فرماندار بم گفت: ما آمادگی لازم برای احداث کارخانه آرد در این شهرستان را داریم.

انتهای پیام/80035/ی20/

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*