حفظ امنیت غذایی کشور با اصلاح یارانه ها/تجهیز70نانوایی زنجان به کارت خوان هوشمند

حفظ امنیت غذایی کشور با اصلاح یارانه ها/تجهیز70نانوایی زنجان به کارت خوان هوشمند
خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ محسن افشارچی ، در مراسم یادواره شهدای طلاب و روحانی استان زنجان که با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه وقتی صحبت از یادواره شهدا می شود باید یادشان گرامی داشته شود، اظهار کرد: مسیر شهدا باید برای همگان تبیین شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه شهدا مسیری را انتخاب کرده اند که از قبل آن را انتخاب کرده بودند، تصریح کرد: باید حواسمان باشد که شهدا کجا و برای چه رفتند.

افشارچی در بخشی از سخنان خود به اصلاح یارانه ها توسط دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: این طرحی بود که از سال 97 آغاز شد منتها، دولت های گذشته نتوانستند آن را کامل اجرا کنند.

وی با اشاره به جنگ اوکراین و روسیه، که باعث افزایش قیمت یک سری از کالاهای اساسی در کشور شد، تصریح کرد: سال گذشته بیش از 7 میلیون تن گندم وارد کشور شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه 70 دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی های زنجان کار گذاشته شده است و طی روز های آینده تعداد آن افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر دوراندیشی می کند و حواسش به داشته هایش است.

افشارچی با بیان اینکه فرایند نان مستقل از این طرح است، افزود: هیچ تغییری در قیمت نان و حجم آن رخ نخواهیم داشت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تعداد 711 یادواره شهدای روحانی در سطح کشور برگزار شده است، اظهار کرد: در استان زنجان 105 یادواره برگزارشده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم که چنین برنامه هایی حرکتی باشد در راستایی تببین جهاد فرهنگی که دغدغه همه ما است، گفت: هدف از برگزاری این یادواره و کنگره شهدا تبیین نقش شهدا و به ویژه نقش شهدای روحانی در تمامی عرصه ها است.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*