موجودی مطلوب ذخایر گندم در انبارهای استان تهران/ وضعیت حمل آرد به نانوایی ها مناسب است

عسگری: موجودی مطلوب ذخایر گندم در انبارهای استان تهران/ وضعیت حمل آرد به نانوایی ها مناسب است
استانداری تهران –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان اظهار داشت: گندم در انبارهای استان به اندازه کافی ذخیره شده است و با روال معمول در اختیار کارخانجات آرد قرار می گیرد.

وی افزود: با اقدامات اساسی صورت گرفته وضعیت حمل آرد از کارخانجات به واحدهای نانوایی نسبت به گذشته شرایط بسیار مطلوبی دارد و با همکاری دستگاه های ذی ربط و اتحادیه این روند ادامه خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به در پیش بودن تعطیلات سال نو بر استقرار و تقویت تیم های گشت و بازرسی متشکل از ادارات مربوطه تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی لازم و کشیک بندی نباید خللی در پخت نان در سطح استان پیش بیاید و در صورت تخلف برخورد قانونی لازم اعمال خواهد شد.

عسگری سپس گفت: با وجود اینکه بخش زیادی از آرد نانوایی ها در سطح استان تا نیمه اول فروردین توزیع شده، کشیک بندی کارخانجات هم برای مواقع لازم ضروری می باشد.

وی رعایت برنامه زمانبندی نانوایی ها و همچنین نظارت بهداشتی بر نانوایی های سطح استان را دو موضوع مهم در دستور کار بازرسان دانست که با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*