عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس:قیمت گندم متناسب با هزینه ها تعیین شود

تربتی نژاد:
قیمت گندم متناسب با هزینه ها تعیین شود
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: برآورد قیمت گندم بر اساس هزینه‌های تولید بین ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳ هزار تومان است.

 نورمحمد تربتی‌نژاد عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: در سال گذشته و سال جاری بر اثر نوسانات قیمت ارز بسیاری از تجهیزات و نهاده‌های کشاورزی که وارداتی هستند با افزایش قمت شدیدی مواجه شدند.

دولت اجازه واقعی شدن قیمت محصولات کشاورزی را نمی‌دهد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی متناسب با افزایش قیمت نهاده‌ها و تجهیزات افزایش قیمت نداشته‌اند، ادامه داد: دولت با کنترل و مهار قیمت محصولات کشاورزی اجازه واقعی شدن قیمت‌ها را نمی‌دهد و نرخ آنها افزایش پیدا نمی‌کند.

گندم زار

در کمیسیون کشاورزی مجلس و دیدار با وزیر جهاد کشاورزی از وی درخواست کردیم که در فرآیند قیمت گذاری گندم برای سال زراعی جدید قیمت متناسب با هزینه‌ها را به شورای اقتصاد پیشنهاد کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برآورد قیمت گندم بر اساس هزینه‌های تولید بین 2 هزار و 500 تومان تا 3 هزار تومان است، تصریح کرد: دولت با کنترل و سرکوب قیمت‌ها اجازه افزایش قیمت گندم را نمی‌دهد، در کمیسیون کشاورزی مجلس و دیدار با وزیر جهاد کشاورزی از وی درخواست کردیم که در فرآیند قیمت گذاری گندم برای سال زراعی جدید قیمت متناسب با هزینه‌ها را به شورای اقتصاد پیشنهاد کند.

دولت نقش فراوانی در کنترل قیمت گوشت قرمز ندارد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، درپایان خاطرنشان کرد: افزایش قیمت اقلام و محصولات کشاورزی در برخی از موارد مانند گوشت قرمز مناسب بوده زیرا دولت درحال حاضر نقش فراوانی در کنترل قیمت آن ندارد./

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*