کیفیت نان در کهگیلویه و بویراحمد بهبود می‌یابد

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-12-19 16:38:35Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

کیفیت نان در کهگیلویه و بویراحمد بهبود می‌یابد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای افزایش کیفیت پخت نان در استان برنامه آموزش خبازان را در دستور کار داریم و علاوه بر این امیدواریم با خرید گندم با کیفیت استان، خودبخود در بالابردن کیفیت نان نقش ایفا کنیم.

کیفیت نان در کهگیلویه و بویراحمد بهبود می‌یابد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جعفر گوهرگانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با پایین بودن کیفیت پخت نان در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: وضعیت پخت نان در استان به مشکلات زیادی از جمله عدم مهارت خبازان ما برمی‌گردد که مهارت کافی برای پخت نان را ندارند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای آموزش صنف خبازان به منظور بالا بردن سطح دانش و مهارت آنها در زمینه پخت نان برنامه‌هایی داریم و امیدواریم این آموزش‌ها در بهبود کیفیت پخت نان در استان موثر باشد.

گوهرگانی گفت: کیفیت گندم از دیگر موارد مؤثر در کیفیت پخت نان است که در این راستا تمام تلاش ما این بوده که نیاز سرانه آرد و نان استان را از گندم باکیفیت استان تامین کنیم.

وی بیان کرد: امسال با توجه به بارش خوب نزولات آسمانی کشت گندم در استان وضعیت خوبی داشت و با توجه به حمایت دولت در زمینه خرید تضمینی گندم، تاکنون به مقدار نیاز مردم استان گندم خریداری شده و امیدواریم با خرید گندم با کیفیت استان، خودبخود در بالابردن کیفیت نان نقش ایفا کنیم.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قیمت نان نسبت به همه کالاهای مصرفی در کشور قیمت پایینی است، گفت: با قیمت پایین کنونی، اگر نظارت‌ها کافی نباشد مشکلاتی به‌ویژه در بحث کیفیت ایجاد می‌شود.

گوهرگانی عنوان کرد: افزایش قیمت نان در کارگروه ملی در دست بررسی است و باید نظارت‌ها را تا زمان تصمیم‌گیری نهایی کارگروه ملی افزایش دهیم.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*