سیلوی ۱۵ هزار تنی گندم در سلطانیه ساخته می‌شود

سیلوی ۱۵ هزار تنی گندم در سلطانیه ساخته می‌شود

زنجان – ایرنا – فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: سیلوی ۱۵ هزار تنی کارخانه گل آرد زاگرس این شهرستان شامل ۲ سیلوی هفت هزار و ۵۰۰ تنی، در آینده ای  نه چندان دور و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

حسین رحمانی هزار رود روز چهارشنبه در جریان بازدید از کارخانه گل آرد زاگرس این شهرستان بر ضرورت رفع موانع رونق تولید در این واحد صنعتی از طریق بازبینی مجدد در  سهمیه گندم آن تاکید کرد و افزود: کارخانه گل آرد زاگرس به عنوان یکی از پیشرفته ترین کارخانجات تولید آرد در استان و منطقه بشمار می رود  که برطرف  کردن موانع رونق بخشی به  شکوفایی ظرفیت  بیشتر آن منتهی خواهد شد.

وی با اشاره به فرامین رهبری در زمینه لزوم حمایت از تولید داخلی و ایجاد رونق تولید، گفت: در این راستا باید از تمامی ظرفیت های ممکن درجهت ارتقا و بهبود واحدهای داخلی بهره گیری کرد.

رحمانی با اشاره به  موقعیت ویژه  شهرستان سلطانیه  در بخشهای مختلف، افزود: این شهرستان به لحاظ جغرافیایی در مرکز استان واقع شده و به تنهایی می تواند معین برای مناطق مجاور  محسوب شود،  بنابراین ظرفیت های کنونی باید  موجب ترغیب مسئولان استانی برای نگاه ویژه به سلطانیه را فراهم کند.

فرماندار سلطانیه ادامه داد:  کارخانه گل آرد زاگرس و سیلوی ۱۵ هزار تنی آن می تواند مناطق مجاور و مهمتر از همه مرکز استان را به لحاظ دپوی گندم و تولید آرد مورد پوشش قرار دهد.

شهرستان سلطانیه با ۲ بخش و ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*