پیش‌بینی مراکز خرید تضمینی گندم در همه شهرستان‌ها

پیش‌بینی مراکز خرید تضمینی گندم در همه شهرستان‌ها

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: به خاطر رفاه حال گندمکاران، مراکز خرید تضمینی در همه شهرستان‌ها پیش‌بینی شده تا کشاورزان گندم برداشتی خود را به این مراکز مجاز تحویل دهند و نیازی به ارسال گندم به مرکز استان و سیلو نیست.

پیش‌بینی مراکز خرید تضمینی  گندم در همه شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کیقباد قنبری صبح امروز در شورای آرد و نان شهرستان لردگان بابیان اینکه در بحث گندم و آرد هیچگونه کمبودی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، گفت: گندم مرغوب به‌صورت مرتب در اختیار کارخانه‌داران قرارمی‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: شهرستان لردگان به دلیل شرایط جغرافیایی، جمعیتی و عشایرپذیری که دارد همیشه مورد توجه بوده است، در همین رابطه سهمیه آرد شهرستان به‌موقع ارسال می‌شود.

 وی ادامه داد: سال گذشته با رایزنی و مکاتبه‌ای که با سازمان بازرگانی دولتی ایران انجام شد سرانه آرد شهرستان‌های عشایرپذیر چهارمحال و بختیاری ازجمله لردگان افزایش پیدا کرد و حتی می‌توان گفت آرد اضافه بر سرانه هم به این شهرستان اختصاص داده شده است.

قنبری به گلایه‌مندی مردم از کمبود آرد اشاره و خاطرنشان کرد: سهمیه شهرستان لردگان به‌صورت کامل تامین و ارسال شده است ولی کمبودها به نحوه توزیع برمی‌گردد که اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری طبق قانون متولی توزیع و نظارت نیست.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری درخصوص نحوه تحویل گندم کشاورزان به این اداره‌کل گفت: به خاطر رفاه حال گندمکاران، مراکز خرید تضمینی در همه شهرستان‌ها پیش‌بینی شده تا کشاورزان گندم برداشتی خود را به این مراکز مجاز تحویل دهند و نیازی به ارسال گندم به مرکز استان و سیلو نیست.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*