کار خرید گندم و کلزا بدون وقفه در خوزستان انجام می‌شود

کار خرید گندم و کلزا بدون وقفه در خوزستان انجام می‌شود

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: با توجه به وقوع سیل و زیر آب رفتن بسیاری از زمین های کشاورزی گندم و کلزا، کار خرید محصولات از سایر کشاورزان بدون وقفه باید انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسین شیرزاد، ظهر امروز با حضور در مدیریت تعاون روستایی خوزستان به بررسی مسائل و مشکلات این مدیریت با حضور سایر مدیران، معاونین و روسای شهرستانهای استان خوزستان پرداخت.

وی گفت: خوزستان یکی از استانهای مورد توجه در زمینه کشاورزی است که سالانه بیشترین محصولات کشاورزی کشور را تولید می کند؛ از این رو با توجه به مشکلاتی که توسط سیل گریبان گیر این استان شده هدف از حضور ما حمایت حداکثری از اعضاء شکبه و همچنین کشاورزان است.

رئیس سازمان تعاون روستایی بیان داشت: تقسیم کردن خوزستان به 4 قسمت برای خرید گندم و کلزا و توجه به مسائل و مشکلات کشاورزان یکی از اقدامات تاثیرگذار تعاون روستایی خوزستان است که امیدوارم با توجه به سوابق خوبی که از معین های 4 شهرستان داریم بتوانیم شاهد خرید مناسب گندم از کشاورزان باشیم.
شیرزاد ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان در حال کوچک سازی، بالندگی و بازسازی خود است، انتظار می رود مدیران شهرستان ها ظرفیت های مغفول مانده را که دچار مشکل در سیل شده اند به ما یادآوری تا برای بازسازی و یا احیانا واگذاری آنها برنامه ریزی مناسبی را مد نظر قرار دهیم.
وی تصریح کرد: با توجه به زمزمه های تشکیل وزارتخانه بازرگانی از اتحادیه ها می خواهم هر چه سریعتر طلب و کارمزد خود را از ادارات غله دریافت کنند، زیرا احتمال ایجاد مشکل در دریافت مطالبات وجود دارد.
رئیس هیئت مدیره تعاون روستایی کشور گفت: انسجام، همدلی و همراهی سایر اعضاء و مدیران می توان به توسعه همه جانبه تعاون روستایی کمک نماید و اجازه ایجاد فضای کاذب و دخل و تصرف را به هیچ کس نمی دهد و انتظار می رود این مهم سرلوحه کار همه عزیزان در تعاون روستایی خوزستان باشد.
شیرزاد عنوان کرد: در زمینه توزیع میوه شب عید خوزستان عالی کار کرده است و جای تقدیر دارد و طی تماس فرمانداران، استاندار و سایر مسئولین خوزستان خوشبختانه از این موضوع رضایت کامل حاصل شده بود.
وی در پایان گفت: بدلیل اینکه خوزستان سهم مناسب و ویژه ای در تولید و ثروت ملی دارد قطعا در شورای عالی تشکل ها، هیئت مدیره سازمان و شورای عالی معاونین به صورت همه جانبه جهت رفع مشکلات از آن حمایت خواهم کرد.
همچنین در این جلسه جمشید بنی فری مدیر تعاون روستایی خوزستان به بیان مشکلات و ظرفیت و عملکرد این مدیریت در توزیع میوه شب عید، خدمات رسانی به سیل زدگان و تدارک دیدن جهت خرید گندم و کلزا سال 98پرداخت.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*