مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور مطرح کرد؛وجود ذخایر خوب در بخش گندم و آرد/مشکل مربوط به حمل و سامانه بود

وجود ذخایر خوب در بخش گندم و آرد/مشکل مربوط به حمل و سامانه بود

تهران- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور با اشاره به اینکه ذخایر خوبی در بخش گندم و آرد داریم گفت: مشکل پیش آمده مربوط به حمل و نقل و سامانه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یوسفی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه تنظیم بازار ضمن تکذیب شایعه کمبود آرد و گندم اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت عادی است و  ذخایر خوبی در بخش گندم و آرد وجود دارد و مشکلات بیشتر ناشی از حمل و مشکلات سامانه‌ای بوده و بر اساس آخرین رصد این مشکل برطرف شده و تمام آرد بهمن‌ماه هم حمل شده است.

یوسفی در ادامه با اشاره به اینکه برای مصارف واحدهای نظامی آموزشگاه آموزشی نیز مشکلی وجود ندارد گفت: لیست میزان آرد ثبت شده با جزئیات آن برای همه فرمانداران ارسال شده و در مجموع بعد از اختصاص سهمیه‌ها مشکلی در تأمین نان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۲۹ هزار و ۱۳۰ تن آرد در سامانه برای استان تهران ثبت شده است گفت: سامانه آرد سایر مصارف مشکلاتی برای تأمین آرد خبازان به وجود آورده است و در این راستا فقط اتحادیه‌ای که لیست آن‌ها نهایی نشده رباط‌کریم است که امروز قطعی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور با اشاره به میزان تخصیص برنج نیز افزود: برای اسفندماه میزان ۳ هزار و ۳۰۰ تن برنج تایلندی برای استان تهران لحاظ شده که تاکنون فروشی صورت نگرفته و مشکلی در بخش تأمین برنج نیز وجود ندارد ضمن اینکه هزار و ۱۰۰ تن برنج نیز از ماه گذشته مانده که آن را نیز می‌توان وارد سیستم عرضه کرد.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*