معاون صنعت معدن و تجارت استان سمنان: ۹۴۰۰ بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان صورت گرفت

معاون صنعت معدن و تجارت استان سمنان:
۹۴۰۰ بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان صورت گرفت
یحیایی گفت: در ۱۰ ماهه سالجاری ۹ هزار و ۴۱۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان توسط بازرسان این سازمان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، مهدی یحیایی در نشست گزارش عملکرد واحد نظارت صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری ۴۷۴ مورد تخلف در واحدهای نانوایی استان ثبت‌شده است، گفت: این تخلفات در ۹ هزار و ۴۱۰ بازرسی که توسط بازرسان سازمان انجام‌شده، کشف و مسجل شده است.

معاون صنعت معدن و تجارت استان سمنان حمایت از حقوق مصرف‌کننده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان را هدف از بازرسی‌های صورت گرفته عنوان وبیان کرد: افزایش نظارت و بازرسی‌ها از واحدهای نانوایی استان یکی از مصوبات شورای حقوق مصرف‌کننده در استان سمنان است که در طول آن با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی‌کنند برخورد می‌شود.

وی بابیان اینکه عرضه نان‌های بی‌کیفیت به مردم، وزن چانه و نان و موارد بهداشتی در کنار گران فروشی تخلفات آشکار حوزه آرد و نان هستند، گفت: ارزش ریالی ۴۷۴ پرونده تخلف نانوایی‌ها که در صنعت معدن استان ایجاد شده ۷۹۸ میلیون و ۳۵۹ هزار ریال است.

یحیایی با بیان اینکه این پرونده‌ها برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند، ابراز کرد: ارتقاء کیفیت نان و برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی را از مهمترین اهداف کارگروه آرد و نان استان سمنان محسوب می شود.

معاون صنعت معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: اینگونه نیست که تمام هم و غم ما در حوزه برخورد با نانوایان باشد چرا که از ابتدای سالجاری تا کنون دو هزار نفر ساعت آموزش به نانوایان استان ارائه شده و پس از آن با متخلفان برخورد خواهد شد.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*