افزایش غیرقانونی نرخ نان در برخی نانوایی ها

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-12-19 16:38:35Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

افزایش غیرقانونی نرخ نان در برخی نانوایی ها

درحالیکه بسیاری از نانوایان منصف و قانون مدار شهر کرمان، با نرخ های مصوب نان را به دست مردم میرسانند اما از چند روز قبل برخی نانوایی ها قیمت نان را خودسرانه افزایش داده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این افزایش قیمت درحالی است که آقای خواجویی معاون بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان میگوید نانوایانی که از سهمیه آرد دولتی بهره مند هستند مجاز به افزایش قیمت نان نیستند و برای نانوایان آزادپز هم هنوز دستورالعملی برای افزایش قیمت نان صادر نشده و هرگونه افزایش غیرقانونی است. وی با اشاره به اینکه نانوایان با اشاره به افزایش قیمت کالاها و خدمات خواستار افزایش قیمت نان هستند گفت آنالیز قیمتها از اتحادیه های مربوطه گرفته شده و در حال بررسی قیمتهای جدید هستیم و در اسرع وقت دراین خصوص تصمیم گیری خواهد شد.
آقای میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان هم گفت با کسانیکه به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت نان بکنند برخورد خواهد شد و مردم میتوانند از طریق سامانه تلفنی 124 و یا سامانه اینترنتی 135 هرگونه تخلف را گزارش کنند.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*