همایش کنترل کیفیت با هدف تعامل در زنجیره‌ی گندم، آرد و نان برگزار می‌شود

همایش کنترل کیفیت با هدف تعامل در زنجیره‌ی گندم، آرد و نان برگزار می‌شود

همایش یک روزه “کنترل کیفیت، هم‌افزایی دولت و ذینفعان در تأمین گندم کیفی” ویژه مدیران کنترل کیفی و بازرگانی شرکت‌های تابعه، به‌منظور تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی کنترل کیفیت خرید گندم سال 98، هفدهم دی ماه در محل مرکز پژوهشهای غلات برگزاری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، حیدرعلی نصر گفت: به‌منظور تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی کنترل کیفیت خرید تضمینی گندم در سال 98 و تعامل و همکارهای فنی بین شرکت و ذینفعان بخش خصوصی زنجیره گندم، آرد و نان در ارتقای سطح کنترل کیفیت، همایش یک روزه با موضوع کنترل کیفیت، هم افزایی دولت و ذینفعان در تأمین گندم کیفی روز هفدهم دی ماه در محل مرکز همایش مرکز پژوهشهای غلات برگزار خواهد شد.

نصر افزود: در این همایش مدیران کنترل کیفی و بازرگانی شرکت‌های غله و خدمات بازرگانی مناطق و دفاتر شرکت در سراسر کشور حضور خواهند داشت و از ساعت 30/8 تا 18 روز دوشنبه، سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی و نحوه تعاملات و همکاریهای مشترک بین شرکت و ذینفعان بخش خصوصی در زنجیره‌ی گندم، آرد و نان و سطح کنترل کیفیت برای آنان تشریح می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: یزدان سیف، معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت، حسن حنان، قائم مقام معاون وزیر و معاون بازرگانی داخلی، مفید، مدیرکل نظارت بر امور غذایی، بهداشتی و آرایشی سازمان غذا و دارو؛ علیرضا کریمی، رئیس کانون هماهنگی دانش صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان؛ یزدجردی، رئیس هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی آرد ایران و نجفیان، رئیس موسسه تحققات و اصلاح بذر و نهال در این همایش به سخنرانی خواهند پرداخت.

سرپرست مرکزپژوهشهای غلات عنوان کرد: سه مدرس از مرکز پژوهشهای غلات و دفتر فناوری اطلاعات در این همایش به تدریس مواد آموزشی مورد نیاز مسئولین کنترل کیفی می‌پردازند.

 

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*