رئیس اتحادیه نانوایان مشهد: شرکت غله آرد دولتی به نانوایی‌های تازه تأسیس نمی‌دهد/ نانوایی‌های دولتی به‌سمت آزادپز شدن می‌روند

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-12-19 16:38:35Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
رئیس اتحادیه نانوایان مشهد:
شرکت غله آرد دولتی به نانوایی‌های تازه تأسیس نمی‌دهد/ نانوایی‌های دولتی به‌سمت آزادپز شدن می‌روند
رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: با توجه به افزایش اندکی که در قیمت نان صورت گرفته به‌طور حتم نانوایی‌های دولتی نیز به‌سمت آزادپز شدن می‌روند.

ابراهیم براتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه در نرخ‌نامه جدید قیمت نان حقوق کارگران را در نظر گرفته نشده است؛ گفت: کارگران نانوایی‌های آزادپز حقوق بالایی دارند، به همین خاطر کارگرها نیز به سمت نانوایی‌های آزادپز می‌روند.

رئیس اتحادیه نانوایان مشهد افزود: برای مثال یک شاطر در نانوایی دولتی 25 هزار تومان در روز حقوق می‌گیرد اما در نانوایی‌های آزادپز روزانه 80 تا 90 هزار تومان و گاهی در روزهای شلوغ تا 100 هزار تومان هم حقوق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اکثر نانوایان دولتی از این وضعیت ناراضی هستند و به‌بنده گلایه می‌کنند؛ خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش اندکی که در قیمت نان صورت گرفته، به‌طور حتم نانوایی‌های دولتی نیز به‌سمت آزادپز شدن می‌روند.

براتی یادآور شد: آرد دولتی تنها به‌نانوایی‌های موجود دولتی داده می‌شود و شرکت غله آرد دولتی به‌نانوایی‌های تازه تاسیس نمی‌دهد، به همین خاطر فقط مجوز برای نانوایی‌های آزادپز صادر می‌کنیم.

گفتنی است؛ نرخ‌نامه جدید نانوایی‌های مشهد 7 آبان‌ماه سال جاری ابلاغ شد که در آن 10 درصد از حجم نان کاهش و 10 درصد بر قیمت نان افزوده شده است.

انتهای پیام/

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*