رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی دالاهو خبر داد: خرید 20 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در گهواره و دالاهو

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی دالاهو خبر داد:
خرید 20 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در گهواره و دالاهو
رئیس هیات مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی دالاهو از خریداری میزان ۱۳ هزار و ۳۴۰ تن گندم مازاد در بخش گهواره و هفت هزار تن در شهرستان دالاهو خبر داد.

یداله زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلام آبادغرب از خریداری میزان 13 هزار و 340 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در بخش گهواره و هفت هزار تن در دالاهو خبر داد و گفت: پیش‌بینی ما در سال جاری زراعی بالغ بر میزان ۲۰ هزار تن از این نوع محصول کشاورزی بود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی دالاهو با اشاره به پرداخت طلب کشاورزان، افزود : طلب کشاورزان تا مورخ پنجم مرداد به طور کامل پرداخت شده است و مابقی نیز تا پایان مهر ماه پرداخت خواهد شد.

زارعی به چهار مرکز خرید گندم در شهرستان دالاهو اشاره و بیان کرد: بیونیج حدود سه هزار و 800 تن و کرند 9 هزار تن گندم مازاد را خریداری کرده است.

گفتنی است، شهرستان دالاهو از 2 بخش مرکزی و گهواره تشکیل شده‌است، بخش مرکزی شامل شهرهای کرند غرب و ریجاب و سه دهستان حومه، بان‌زرده یا ریجاب و بیونیج با ۶۸ روستا، مزرعه و مکان مصوب که در حال حاضر ۴۴ روستای آن دارای سکنه هستند، همچنین کرند غرب، گهواره، و ریجاب سه شهر شهرستان دالاهو می‌باشند.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*