پرداخت مطالبات گندم کاران کردستانی تا پایان مهر

پرداخت مطالبات گندم کاران کردستانی تا پایان مهر

رئیس سازمان مدیریت و رنامه ریزی کردستان گفت : پرداخت طلب گندمکاران از دغدغه‌های جدی دولت است که تمامی آن تا پایان مهر پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان به همراه فرماندار ، تعدادی از مدیران کل استان ، از طرحهای عمرانی کشاورزی ، فرهنگی در شهر و روستا‌ها شهرستان دهگلان برای رفع مشکلات آنها بازدید کردند.
رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کردستان در کمیته برنامه ریزی شهرستان دهگلان از پرداخت مطالبات گندمکاران کردستانی تا پایان مهر خبرداد و گفت : تا کنون ۷۵ درصد وجه کشاورزان گندمکاران کردستانی پرداخت و بقيه تا پایان مهر به حساب کل کشاورزان گندمکار کردستانی واریز می‌شود.
بهرام نصرالهی زاده ، پرداخت طلب گندمکاران را از دغدغه‌های جدی دولت برشمرد و افزود : از آنجا که کردستان ، استان آخر در برداشت گندم است هر ساله در زمینه پرداخت وجه گندمکاران با مشکل مواجه می‌شد، اما امسال دولت در زمینه پرداخت وجه خوب عمل کرد.
وي هدف از بازدید طرح ها را روند پیشرفت و بررسی مشکلات و مانع کاری در این زمینه عنوان کرد.
وی افزود : امسال در شورای برنامه ریزی استان ، طرحهای متعددی برای شهرستان‌ها مصوب شده که با همکاری مدیران شهرستان اولویت بندی می‌شود و طرح هایی که نیاز مردم به آن بیشتر باشد، در اولویت اجرا قرار می‌گیرد.
وی گفت : شهرستان دهگلان در حوزه فعالیت‌های اقتصادی در پایاب دو سد سورال و سنگ سیاه قابلیت تبدیل بیش از ۲ هزار هکتار اراضی دیم به آبی را دارد که با بررسی وضع موجود پیشرفت طرح ها و امکاناتی که در شهرستان و استان است در دستور کار قرار می‌گیرد.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*