احداث سیلوی جدید گندم در کردستان نیازمند توجیه اقتصادی است

احداث سیلوی جدید گندم در کردستان نیازمند توجیه اقتصادی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان لازمه‌ احداث سیلوهای جدید ذخیره‌سازی گندم در استان را دارابودن توجیه اقتصادی، مالی، فنی و اجرایی ارزیابی کرد

احداث سیلوی جدید گندم در کردستان نیازمند توجیه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، حسین فیروزی در دوازدهمین جلسه کارگروه اصلاح نظام یارانه گندم، نان و آرد استان کردستان با بیان اینکه همه جوانب در احداث سیلوهای جدید باید مد نظر قرار بگیرد، اظهار داشت: موضوع سلامت گندم، حضور بخش خصوصی و ایجاد رضایت‌مندی در بین کشاورزان و بهره‌برداران باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه در کشور به موضوع رفاه توجه خاصی می‌شود، گفت: متأسفانه در گذشته جانمایی سیلوها و نحوه پراکندگی، نتوانسته رضایت حداکثری را میان کشاورزان فراهم کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با اشاره به وجود شرایط چندگانه برای احداث سیلوهای جدید تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط با صدور مجوز برای احداث سیلوها همه جوانب از جمله توجیه اقتصادی، مالی، فنی و اجرایی را مد نظر قرار دهند.

وی بیان کرد: یک الگو از همه شرایط برای ایجاد سیلوهای جدید ساخته می‌شود و در صورت مغایرت با هریک از معیارهای تعیین شده با ساخت سیلوی جدید موافقت نخواهد شد.

فیروزی به اعلام بخشنامه وزارت صمت برای عدم صدور مجوز نانوایی‌های آزادپز و یارانه‌بگیر نیز اشاره کرد و افزود: این بخشنامه در راستای حمایت از تولید، حفظ اشتغال موجود و‌ افزایش کیفیت نان است.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*