معاون فرماندار رباط کریم خبر داد: اعلام نارضایتی اتحادیه نانوایان رباط کریم از کیفیت آرد

 

خبرگزاری فارس: اعلام نارضایتی اتحادیه نانوایان رباط کریم از کیفیت آرد

معاون مالی اداری و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان رباط کریم از اعلام نارضایتی اتحادیه نانوایان از کیفیت آرد این شهرستان خیر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، یوسف‌رضا ادیب‌زاده در کارگروه آرد نان شهرستان رباط کریم که به منظور ارائه گزارش نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی و آخرین وضعیت کمی و کیفی نان و چگونگی تخصیص آرد یارانه‌ای به شهروندان تشکیل شد، اظهار کرد: اعضای کارگروه باید با هماهنگی و انسجام بیشتر در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خدمت‌رسانی به مردم به‌ عنوان تنها سیاست غالب تلاش کرده و از هر کوششی در رتق‌ و فتق امور مردم در چارچوب قانون دریغ نکنند.

معاون مالی اداری و برنامه‌ریزی فرماندار رباط کریم بیان کرد: با توجه به کمبود نانوایی و افزایش روزافزون جمعیت در شهر جدید پرند باید وضعیت تخصیص آرد یارانه‌ای در این شهر پرند مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: افزایش صددرصدی جمعیت شهر پرند ناشی از تحویل مسکن مهراز یکسو کاهش عرضه نسبت به تقاضا را به دنبال داشته و از سوی دیگر تأمین نان ساکنین با قیمت آزاد را بر سبد خرید خانوار تحمیل کرده که این امر موجب آسیب رساندن به خانواده‌هایی می‌شود که بضاعت مالی ضعیفی دارند.

ادیب‌زاده در پایان با توجه به اعلام نارضایتی اتحادیه نانوایان از کیفیت آرد شهرستان رباط کریم متذکر شد: باید آردهای بی‌کیفیت جمع‌آوری‌شده و جهت آزمایش کیفیت آرد به مراجع ذی‌صلاح ارسال و نتیجه برای اخذ تصمیمات به فرمانداری ارائه شود.

قابل ذکر است در این جلسه مقرر شد اعضای کارگروه به بررسی میدانی وضعیت نانوایی‌ها و ارزیابی عرضه و تقاضا پرداخته و نسبت به ساماندهی آرد و نان شهرستان بپردازند.

همچنین در این جلسه مقرر شد اداره غله با توجه به عدم امکان جابه‌جایی نانوایی‌های دارای آرد یارانه‌ای به پرند نسبت به بررسی موضوع و افزایش سهمیه آرد شهرستان اقدام کند.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*