معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه 13 همدان خبر داد خرید 35 هزار تن گندم از کشاورزان همدانی / رشد 37 درصد خرید گندم

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه 13 همدان خبر داد
خرید 35 هزار تن گندم از کشاورزان همدانی / رشد 37 درصد خرید گندم
معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه 13 همدان از خرید 35 هزار تن گندم از کشاورزان همدانی تاکنون خبر داد و گفت: با 37 درصد رشد خرید گندم مواجه هستیم.

علی رحمانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز خرید گندم در همدان خبر داد و اظهار کرد: تیرماه امسال خرید گندم را در استان آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 35 هزار تن گندم از کشاورزان تحویل گرفته شده است، گفت: 63 مرکز خرید در حال حاضر فعال است و کار انجام می‌شود.

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 همدان با بیان اینکه  امسال پیش‌بینی‌می شود بین  500  تا 550 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شود، خاطرنشان کرد: این پیش‌بینی از سوی سازمان جهاد کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه خرید گندم تا پایان مهرماه در استان ادامه خواهد داشت، افزود: با خریدی که در حال حاضر شاهد هستیم احتمالاً تا پایان شهریور کار صورت گیرد.

رحمانی‌فر با بیان اینکه نسبت به مشابه سال قبل 37 درصد رشد خرید گندم را شاهد بودیم و وضعیت بهتر از سال گذشته است، تصریح کرد: اگر کشاورزان گندم خود را به مراکز دولتی تحویل دهند، 15 هزار تومان بابت هر تن کرایه حمل دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 300 تومان بهای پایه هر کیلو گندم است، افزود: 50 درصد بهای گندم 10 روزه پرداخت خواهد شد و مابقی در یک بازده دو تا سه ماهه پرداخت می‌شود.

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 همدان با بیان اینکه امسال نیز بانک عامل، بانک کشاورزی است، گفت: قیمت خرید هر کیلو گندم به نسبت سال گذشته فرقی نکرده است.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*