رئیس اتحادیه نانوایان زنجان: نانوایان زنجان نان به نرخ روز نمی‌خورند/بیکاری یک هزار و 500 کارگر نانوایی

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-12-19 16:38:35Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان:
نانوایان زنجان نان به نرخ روز نمی‌خورند/بیکاری یک هزار و 500 کارگر نانوایی
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با اشاره به وضعیت تورم و نوسانی به وجود آمده در جامعه گفت: این وضعیت موجب ضرردهی نانوایان شده است که درخواست ما در این شرایط اصلاح وضعیت و یا ارائه تسهیلات به نانوایان است.

کمال الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آنچه مسلم است؛ در وضعیت کنونی همه اقلام گران شده و همین امر موجب تورم و نوسان شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه نوسان و تورم به وجود در جامعه دامن‌گیر نانوایان هم شده است؛ اضافه کرد: باید فکری به حال اقتصاد نانوایان شود؛ چرا که با این شرایط ادامه حیات برای نانوایان ممکن نیست.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی حقوق کارگران و همچنین حق بیمه کارگر افزود: همین امر و دیگر نوسانات به وجود آمده موجب ضرردهی نانوایان شده است.

الماسی با اشاره به اینکه خواسته نانوایان در این وضعیت کنترل نرخ تورم از سوی دولت است؛ تصریح کرد: ما راضی به گرانی نان و تورم در کشور نیستیم؛ اما از دولت میخواهیم یک سری تسهیلات به نانوایان بدهد؛ از همین رو به دولت پیشنهاد می‌دهیم؛ اموری را که به دولت مربوط است کاهش دهد و به سال 93 برگرداند.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه ارائه تسهیلات مرتبط به نانوایان موجب افزایش کیفیت نان خواهد شد؛ گفت: نانوایان صورت خود را با سیلی سرخ می‌کنند و ضرردهی آنها بیشتر از گذشته شده است؛ چرا که همه چیز به غیر از نان گران شده است.

وی با اشاره به اینکه با وجود فشار حاکم بر نانوایان این قشر مجبور به کنترل دخل و خرج از طریق کم کردن کارگر شده است؛ افزود: طی یک و نیم سال گذشته یک هزار و 500 کارگر نانوایی بیکار شده است.

الماسی با درخواست از دولت‌مردان برای چاره‌اندیشی برای وضعیت نانوایان تصریح کرد: در این شرایط بیکاری که حاکم است؛ درخواست ما این است که دولت‌مردان حمایت بیشتری از نانوایان داشته باشند.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*