مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

خرید ۳۴۵ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی
زنجان- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از خرید ۳۴۵ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خبر داد.
رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کردو افزود: خرید گندم از کشاورزان زنجانی به مرز ۳۴۵ هزار تن رسیدو این میزان خرید ۴۰ هزار تن بیشتر از پیش بینی اولیه است.

وی با بیان اینکه کشاورزان نگران نباشد و تمام گندم های تولیدی خریداری شده و مطالبات تا پایان شهریورماه پرداخت می شود، گفت:خوشبختانه امسال تولید گندم با توجه به بارش خوب باران بسیار خوب بوده است و شهرستان زنجان و خدابنده بیشترین تولید گندم در استان را به خود اختصاص دادند.

منصوری در خصوص روند خرید  گندم  از کشاورزان در استان زنجان، اظهار داشت: برای خرید گندم از کشاورزان، ۴۰ مرکز خرید گندم در مناطق مختلف استان زنجان پیش‌بینی‌شده  بود و ۶ مرکز تا پایان شهریورماه آماده خریداری گندم از کشاورزان هستند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: امسال خرید گندم به قیمت هزار و ۲۷۰ تومان با افت مفید چهار درصد و افت غیرمفید دو درصد تعیین‌شده است.

منصوری به کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان اشاره کردو افزود: خوشبختانه گندم تولیدی در استان بسیار با کیفیت بوده و نسبت به سال گذشته کیفیت گندم استان زنجان بهتر شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه زنجان طی سال گذشته جزو ۱۰ استان برتر کشور در تولید گندم بوده است و گندمزارهای استان زنجان ۳۰۵ هزار هکتار است، تصریح کرد: تا پایان شهریورماه سالجاری ۶ مرکز خرید همچنان برای خرید گندم از کشاورزان فعال خواهند بود.

منصوری با بیان اینکه سه هزار و ۳۰۰ کشاورز در استان زنجان امسال نسبت به برداشت گندم فعال بودند، افزود: تاکنون ۴۳۵ میلیارد تومان گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است و ۳۰ میلیارد تومان به حساب کشاورزان واریز شده است.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*