فرماندار بجنورد: افزایش قیمت نان تابع مصوبه کارگروه آرد و نان و ابلاغ استاندار است

فرماندار بجنورد:

افزایش قیمت نان تابع مصوبه کارگروه آرد و نان و ابلاغ استاندار است

فرماندار بجنورد

فرماندار بجنورد گفت: استانداران اختیار افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان را دارند و هرگونه افزایش قیمت تابع تصمیم کارگروه آرد و نان استان خراسان شمالی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ محمود ثمینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: استانداران تا سقف 15 درصد می‌توانند قیمت نان را افزایش دهند٬ ولی تا کنون قیمت نان در استان خراسان شمالی افزایش نیافته است.

وی با هشدار به سودجویانی که در این زمینه اقدامات بدون مجوز را انجام می‌دهند افزود: بدون تصویب کارگروه آرد و نان٬ کسی نمی‌تواند نسبت به افزایش قیمت نان اقدامی انجام دهد.

فرماندار بجنورد در ادامه با اشاره به فصل بودجه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی برای سال 97 گفت: تمام ادارات باید نیازهای وافعی خود را علام تا بودجه‌های کافی برای انجام پروژه‌هایشان اخذ شود. هم‌چنین همه ادارات ملزم به انجام امورات مربوط به مراجعین هستند و باید تمام کارهای مراجعه‌کنندگان به ادارات به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به هفته وقف و برنامه‌های این هفته٬ تصریح کرد: وقفُ کمک حال بخش‌هایی است که بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است و صدقه جاریه‌ای است که می‌تواند مشکلات زیادی را حل و فصل کند. بخش زیادی از آلام مردم با این موضوع قابل حل است. برای قشر ضعیف جامعه با حضور موسسات خیریه و موقوفات٬ می‌شود مشکلات را برطرف کرد. کارهای وسیع فرهنگی نیز با وقف انجام شدنی است.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*