معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: با نانوایی‌های متخلف برخورد می‌شود/ کارگروه آرد و نان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری قیمت نان

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-12-19 16:38:35Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:
با نانوایی‌های متخلف برخورد می‌شود/ کارگروه آرد و نان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری قیمت نان
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه کارگروه آرد و نان در کشور و استان‌ها بالاترین مرجع تصمیم‌گیری قیمت نان هستند، گفت: با نانوایی‌های متخلف برخورد می‌شود.

علی باخرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: کارگروه آرد و نان در کشور و استان‌ها بالاترین مرجع تصمیم‌گیری قیمت نان هستند و غیر از این کارگروه هر شخصی از افزایش قیمت نان صحبت کند، شایعه است.

وی با بیان اینکه با توجه به اخباری که در تلویزیون در رابطه با افزایش قیمت نان مطرح شده بود، برخی افراد نیز به این خبر دامن  زدند، افزود: با توجه به اینکه از سوی کارگروه آرد و نان کشور و استان دستورالعملی صادر نشده بود، اما طی هفته گذشته برخی از نانوایی‌های یارانه‌ای در سطح شهر اقدام به افزایش قیمت نان کرده بودند که با نظارت خانه صنعت، معدن و تجارت استان با آنها برخورد شد، با ایجاد پرونده برای صدور جریمه نانوایی متخلف به تعزیرات معرفی شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان باید بر اساس قیمت تمام شده باشد، گفت: نانوایی‌های آزادپز قیمت مصوب ندارند، اما بدون هیچ دلیلی حق افزایش قیمت ندارند در غیر این صورت با آنها برخورد می‌شود.

باخرد بیان کرد: علاوه بر گران‌فروشی به صورت معمول تخلفاتی دیگری از جمله کم‌فروشی، رعایت نکردن نکات بهداشتی، عرضه خارج از کشور انجام می‌شود که با این تخلفات نیز برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هر گونه تخلف از نانوایی‌های سطح شهر از طریق شماره 124 شکایات خود را برای بررسی اعلام کنند.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*