مدیرعامل گروه صنایع غذایی کوبودنا خبرداد: ارسال محموله 2 تنی آرد و نان از یاسوج به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

مدیرعامل گروه صنایع غذایی کوبودنا خبرداد:

ارسال محموله 2 تنی آرد و نان از یاسوج به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره گروه صنایع غذایی کوبودنا از ارسال 2 تن محموله آرد و نان صنایع غذایی کوبودنا به مناطق زلزله زده غرب کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،” بهرام باقری” در حاشیه ارسال محموله 2 تنی آرد و نان گروه صنایع غذایی کوبودنا یاسوج به مناطق زلزله زده غرب کشور با بیان تسلیت خود و همکارانش در این گروه به رسانه ها گفت: همانند سایر مردم ایران اسلامی که درحال کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده غرب کشور هستند صنایع غذایی کوبودنا استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اقدام به ارسال 2 تن محموله آرد و نان کرد.

وی با ابراز همدردی با زلزله زدگان مناطق غرب کشور و اظهار تاسف از حادثه تلخ زلزله در شهرها و روستاهای این مناطق، خاطرنشان کرد: در محموله ارسالی صنایع غذایی کوبودنا، یک تن آرد و بیش از 10 هزار قطعه نان کارخانه کوبودنا به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره گروه صنایع غذایی کوبودنا افزود: محموله 2 تنی آرد و نان صنایع غذایی کوبودنا تحویل اتاق بازرگانی یاسوج جهت ارسال به مناطق زلزله زده غرب شده و قراراست این محموله فردا پنجشنبه بیست پنجم آبان ماه 96 به همراه سایر کمک های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد، به این مناطق ارسال شود.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*