نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد خبر داد: ثابت ماندن قیمت نان دولتی دلیل آزادسازی نانوایی‌ها

نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد خبر داد:
ثابت ماندن قیمت نان دولتی دلیل آزادسازی نانوایی‌ها
نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد با بیان اینکه ۳ سال است که قیمت نان دولتی تغییر نکرده است، گفت: نانوایان به دلیل تغییر ندادن قیمت نان دولتی متضرر می‌شوند و به سمت آزادسازی می‌روند.

حسن حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: ۳ سال است که قیمت نان دولتی تغییر نکرده و نانوایی‌های دولتی ما متضرر می‌شوند، بیمه، آب، برق و هزینه کارگران گران شده ولی قیمت نان مصوب ۱۰ آذر ماه سال ۹۳ است.

وی افزود: دولت باید بازنگری کند و همان طور که دولت هر سال درصدی را به حقوق کارمندان خود اضافه می‌کند، برای نان هم هر سال قیمت‌ها را افزایش دهند که نانوایان متضرر نشوند.

نایب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد تاکید کرد: نانوایان به دلیل تغییر ندادن قیمت نان دولتی متضرر می‌شوند و به سمت آزادسازی می‌روند.

حبیبی با بیان اینکه از یک هزار نانوایی غیر مجاز حدود ۴۰۰ نانوایی ثبت سامانه شده‌اند، اضافه کرد: ۲۳۰ نانوایی غیرمجاز تا الآن پروانه کسب گرفته‌اند و حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ نانوایی غیرمجاز هم تا به امروز هیچ اقدامی نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: داخل نانوایی‌ها موادی تحت عنوان غنی‌سازی نان نمی‌زنند و در کارخانه‌ها مواد غنی شده را به آرد اضافه می‌کنند که از طرف دانشگاه علوم پزشکی تایید شده است.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*