معاون استاندار آذربایجان غربی مطرح کرد: لزوم پرداخت مطالبات گندم کاران در آذربایجان غربی

معاون استاندار آذربایجان غربی مطرح کرد:
لزوم پرداخت مطالبات گندم کاران در آذربایجان غربی
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم پیگیری برای پرداخت مطالبات گندم کاران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی، نادر صفرزاده با بیان اینکه ظرفیت سیلوهای استان بیشتر از ظرفیت تولید گندم است، افزود: با توجه به اشباع شدن استان از سیلو، کارگروه استانی ساماندهی گندم، آرد و نان با احداث سیلوهای جدید مخالف است.

وی بر ضرورت نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت سیلوها، کارخانجات آرد و واحدهای نانوایی تاکید و خاطرنشان کرد: گندم، آرد و نان با سلامت جامعه در ارتباط هستند فلذا لازم است مسئولان ذی‌ربط استانی با بازرسی‌ دقیق از فعالیت‌های مرتبط با این حوزه، با متخلفین احتمالی برخورد و سلامت جامعه را بیش از پیش تامین و تضمین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی بر لزوم پیگیری در جهت پرداخت مانده مطالبات گندم‌کاران استان تاکید کرد و گفت: براساس اعلام جهاد کشاورزی استان، از 492 میلیارد تومان بهای گندم خریداری شده از کشاورزان استان، 247 میلیارد تومان آن تاکنون پرداخت شده و مابقی مانده است که پیگیر پرداخت مابقی مطالبات از مقامات ذیربط کشوری هستیم.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*