مدیر ‌عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور: 3400 میلیون تومان از مطالبات گندم‌کاران کرمانشاهی پرداخت نشده است

مدیر ‌عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور:
3400 میلیون تومان از مطالبات گندم‌کاران کرمانشاهی پرداخت نشده است
مدیر‌عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور گفت: مبلغ‌ 3 هزار و 400 میلیون تومان از مطالبات گندمکاران استان هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مظفر رحیمی در سومین جلسه پایش گندم، آرد و نان که صبح امروز در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مبلغ‌ 3 هزار و 400 میلیون تومان از مطالبات گندمکاران استان هنوز پرداخت نشده است.

 مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور به آغاز کشت پاییزه اشاره و بیان کرد: براساس اعلام این گندمکاران، پول بذر کاشت پاییزه را ندارند.

وی با بیانی اینکه بررسی امورات بهداشتی از درب کارخانه تا درب نانوایی در حیطه وظیفه این شرکت است، اضافه کرد: کارشناسان شرکت غله و خدمات بازرگانی با حضور در کارخانه بر کیفیت آرد عرضه شده نظارت دارند و همچنین به صورت سرزده از خبازی‌ها بازدید می‌کنند و با نمونه‌گیری سهمیه گاز خبازی‌های متخلف را قطع می‌کنند.

رحیمی با اشاره به قیمت توزیع حمل هر کیسه آرد از درب کارخانه تا درب نانوایی،افزود: از مهران و دهلران گرفته تا سرابله  هزینه حمل هر کیسه آرد هزار تومان است در حالی که در استان‌های همدان هزار و 268 تومان، اصفهان هزار و 100 تمان، تهران، البرز و آذربایجان شرقی 900 تومان، سنندج 452 تومان و خوزستان 800 تومان است.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*