معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد: نظارت و كنترل مستمر بر كیفیت پخت نان ضروری است

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-12-19 16:38:35Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد:
نظارت و كنترل مستمر بر كیفیت پخت نان ضروری است
خبرگزاری شبستان: معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان یزد گفت: بازرسان باید به صورت مستمر بر كیفیت پخت نان واحدهای خبازی نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، صبح امروز (10 مهر) مهدی حاج حیدری، معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری یزد به همراه تعدادی از مسئولان استانی به صورت سرزده از تعدادی از واحدهای نانوایی سطح شهر بازدید کردند.

 

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینكه اكثریت مردم جامعه از نان استفاده می كنند گفت: پخت نان با كیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است كه همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به كار بندیم.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد با انتقاد از برخی تخلفاتی كه در حوزه آرد و نان صورت می گیرد تصریح كرد: می بایست مباحث مربوط به ارتقای کیفیت و نیز رعایت استانداردهای مورد نظر از جمله وزن قانونی نان، خمیر، چانه، عدم استفاده از جوش شیرین و سایر افزودنی‌های غیرمجاز، رعایت موازین بهداشتی، ساعت كاری و نرخ را مدنظر قرار خواهند داد.

وی با تأكید به اینكه نظارت بر نانوایی های به صورت مستمر موجب افزایش كیفیت پخت نان می شود خاطرنشان كرد: با مصوبه كارگروه آرد و نان شهرستان تیم بازرسی با حضور نمایندگان مراجع ذیربط  تشكیل و براساس فرمت و شاخصهای مورد نظر به صورت روزانه از نانوایی های سطح شهرستان بازدید بعمل می آید.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی همچنین اظهار داشت: درجریان بازدیدهای صورت گرفته ساعت و زمان پخت نانوایی ها،‌وزن ،‌ قیمت،‌ كیفیت نان ، وضعیت بهداشتی و … مورد نظارت و توجه قرار می گیرد.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*