بهره برداری از ۲ انبار ۲۱ هزارتنی ذخیره گندم در رودبار جنوب

مدیر سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان از بهره برداری ۲ انبار مکانیزه ۲۱ هزار تنی ذخیره گندم در آذر ماه سال جاری خبر داد.

بهره برداری از  ۲ انبار مکانیزه ۲۱ هزارتنی ذخیره گندم در رودبار جنوب به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ فرود سالاری مدیر سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان در دیدار با فرماندار شهرستان رودبار جنوب و بازدید از پروژه انبار مکانیزه 12 هزار تنی ذخیره گندم رودبار جنوب و شبکه تعاون روستایی شهرستان قلعه گنج ، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تشکل های روستایی و کشاورزی منطقه گفت:تعاون روستایی از پتانسیل و ظرفیت های خوبی برخوردار است و برنامه ریزی هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی در حال انجام است.

وی افزود : با توجه به اینکه برای اولین بار کار خرید گندم در شهرستان رودبار جنوب در سال 94 توسط این مجموعه آغاز شد اقدام به احداث دو انبار مکانیزه در شهرستان رودبار جنوب با ظرفیت حدود 21 هزار تن کردیم که با راه اندازی این 2 انبار مکانیزه ذخیره گندم در شهرستان رودبار جنوب برای 16 نفر به صورت مستقیم و 20 نفر غیرمستقیم اشتغالزایی می شود.

سالاری یکی از برنامه های این سازمان در آینده را احداث سیلوی ذخیره گندم در شهرستان رودبار جنوب عنوان کرد.

در ادمه ناوکی فرماندار رودبار جنوب گفت: خوشبختانه سازمان تعاون روستایی در شهرستان رودبار جنوب اقدامات خوب و موثری در طول این سه سال در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده است که این نشان از توانمندی بالای مدیر سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان است.

فرود سالاری در بازدید از پروژه انبار مکانیزه 12 هزار تنی ذخیره گندم رودبار جنوب گفت: ظرفیت انبار مکانیزه ذخیره گندم رودبار جنوب و زهکلوت به ترتیب 12 هزار و ۸ هزار و 500 تن است.
وی پیشرفت فیزیکی این دو پروژه را ۶۰ درصد اعلام کرد و افزود: هردو انبار ذخیره گندم تا آذر ماه سال جاری آماده بهره برداری است.

فرود سالاری همچنین در بازدید از سازمان تعاون روستایی شهرستان قلعه گنج ضمن قدردانی از مجموعه همکاران اداره و شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی شهرستان قلعه گنج در خصوص ظرفیت ها و توانمندی های شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی منطقه تصریح کرد: شرکتهای تعاونی روستایی و کشاورزی به منزله اولین محورهای تشریک مساعی و همدلی آحاد مردم مطابق با اساسنامه ای جامع، دارای وظایف بسیار متنوع و گسترده ای هستند که در صورت توجه به قابلیت ها و پتانسیل ها و با به روز نمودن فعالیت هایشان می توانند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه جوامع روستایی ایفاء نمایند.

وی افزود : واحد ذرت خشک کن ، انبار و باسکول اتحادیه تعاون روستایی قلعه گنج ، وضعیت مالی و فعالیت های اقتصادی شبکه تحت نظارت, مورد ارزیابی قرارمی گیرد .

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*