رئیس تعاون روستایی همدان مطرح كرد: خرید 20 هزار تن گندم از کشاورزان همدان/ عدم همکاری شركت غله عامل خروج مقداری گندم

رئیس تعاون روستایی همدان مطرح كرد:
خرید 20 هزار تن گندم از کشاورزان همدان/ عدم همکاری شركت غله عامل خروج مقداری گندم
رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان از خرید 20 هزار تن گندم از کشاورزان همدان خبر داد و گفت: با عملکرد ضعیف اداره غله، متاسفانه مقداری از گندم‌های همدان در منطقه عبدالرحیم از استان خارج شد.

مسعودعلی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اعلام این خبر که خرید گندم از کشاورزان در همدان به پایان رسید، اظهار کرد: از ابتدای تیرماه تا پایان مردادماه بالغ بر 20 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه 6 تشکل‌ تعاون روستایی شهرستان همدان خرید گندم داشتند، افزود: با وجود اینکه امسال شاهد کاهش بارندگی در همدان بودیم، اما میزان گندم خریداری شده از کشاورزان به میزان سال قبل و 20 هزار تن بود.

رئیس تعاون روستایی شهرستان همدان با اشاره به اینکه بخشی از پول گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت شده است، یادآور شد: امیدواریم تا پایان شهریورماه مقدار باقی مانده پول کشاورزان از سوی دولت پرداخت شود.

وی عدم همکاری غله در زمان خرید و حمل گندم را یکی از مشکلات دانست و بیان کرد: پیمانکار اداره غله با عملکرد ضعیفی که داشت، نتوانست خودروهای حمل گندم را فراهم کند و متاسفانه مقداری از گندم‌های همدان در منطقه عبدالرحیم از استان خارج شد.

سعیدی خاطرنشان کرد: اگر اداره غله در خرید و حمل گندم عملکرد خوبی داشت و خودروهای مورد نیاز را تهیه می‌کرد، خرید گندم در همدان به 22 هزار تن می‌رسید.

*خرید 2 هزار تن جو از کشاورزان همدانی

وی در ادامه از خرید 2 هزار تن جو از کشاورزان همدانی خبر داد و بیان کرد: با توجه به پشتیبانی امور دام در بورس و فروش همزمان جو در تالار بورس، پول تمام کشاورزان در بخش جو پرداخت شده است.

رئیس تعاون روستایی همدان با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ کشاورزی در زمینه جو از تعاون روستایی طلب ندارد، افزود: تقاضای کنونی ماه از دولت این است که پول گندم کشاورزان باقی مانده را نیز در اسرع وقت پرداخت کند.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*