فرماندار شهرستان زنجان گفت: در ماه‌های اخیر مراجعه مردم برای شکایت از وضعیت نان و آرد بسیار کم شده است.

در ماه‌های اخیر
مراجعه مردم زنجان برای شکایت از وضعیت نان بسیار کم شده است
فرماندار شهرستان زنجان گفت: در ماه‌های اخیر مراجعه مردم برای شکایت از وضعیت نان و آرد بسیار کم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رسول بیات ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه آرد زنجان شامل دانه زرین، آرد سنبل ماهدشت، آرد گندم طلایی و آرد فخر زنجان اظهار کرد:‌ کار کردن در کارخانه‌هایی چون کارخانه‌های آرد بسیار ارزشمند است، زیرا تولید آرد خوب و پس از آن نان خوب به معنی افزایش کیفیت زندگی برای مردم است.
وی افزود: این فعالیت‌ها قطعا برای مسؤولان نیز ارزشمند است و فرمانداری شهرستان زنجان نگاه خوش بین‌تری نسبت به گذشته در مورد فعالیت کارخانجات آرد داشته و آمادگی حمایت جدی از این بخش وجود دارد.
فرماندار شهرستان زنجان اظهار کرد:‌ باید به فعالان حوزه آرد و نان کمک کنیم تا بتوانند به پیشرفت و توسعه شایسته خود در زنجان دست یابند و هم‌چنین باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که کشاورزان زنجانی گندم خود را تنها در زنجان به فروش برسانند و هیچ گندمی از این شهر خارج نشود.
بیات خاطرنشان کرد: مسؤولان و فعالان این حوزه باید بکوشند تا با ایجاد رقابت سالم با دیگر استان‌ها و دیگر کشورها شرایط بهتری را برای توسعه و پیشرفت فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه با سرمایه‌هایی که در بخش‌های تولیدی از جمله آرد و نان سرمایه‌گذاری و منجر به تولید می‌شود به نوعی سرمایه ملی محسوب شده و با همکاری، هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب می‌توان این سرمایه‌های ملی را به درستی مدیریت کرد، عنوان کرد: در این مسیر همکاری‌ و تعامل‌های لازم را خواهیم داشت و زمینه همکاری و تعامل با دیگر نهادها و دستگاه‌ها را نیز فراهم خواهیم کرد.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه یکی از وظایف مسؤولان ایجاد آرامش ذهنی برای تولیدکنندگان از جمله تولیدکنندگان حوزه آرد و نان است، تاکید کرد:‌ این آرامش ذهنی با ایجاد بسترهای مناسب برای تولید و توسعه میسر خواهد شد.
بیات تصریح کرد: ‌خوشبختانه مراجعه مردم برای شکایت از وضعیت نان و آرد در ماه‌های اخیر بسیار کم شده که خود مایه خشنودی بوده و هرچه در کمیت و کیفیت بالاتر برویم، رضایتمندی مردمی که اصل اساسی فعالیت‌های مسؤولان است، بیشتر خواهد شد.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*