رئیس تعاون روستایی رزن: ۴۳ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان رزن خریداری شده است

رئیس تعاون روستایی رزن:

۴۳ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان رزن خریداری شده است

رزن- رئیس تعاون روستایی شهرستان رزن گفت: تاکنون ۴۳ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان رزن خریداری شده است.  

رضا وثاقتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱۴ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان رزن خریداری شد، گفت: پیش بینی می شود امسال ۸۵ تا ۹۰هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان رزن خریداری شود.

وی عنوان کرد: شهرستان رزن در سال گذشته رتبه نخست استان همدان را در خرید تضمینی گندم به دست آورده است.

رئیس اداره تعاون روستایی رزن گفت: امسال و تاکنون بیش از ۴۳ هزار تن گندم و ۲ هزار و۱۷۰ تن جو از کشاورزان شهرستان رزن خریداری شده است.

وی از وجود بیش از ۱۲مرکز خرید گندم در شهرستان رزن خبرداد و اظهار داشت: این مراکز خرید از لحاظ جغرافیایی به نحوی هستند که کشاورزان در کمترین زمان ممکن به این مراکز دسترسی داشته باشند.

وثاقتی با بیان اینکه گندم خریداری شده در سال گذشته بهترین نوع گندم در سطح استان همدان بود، یادآور شد: قیمت خرید تضمینی گندم  سالجاری توسط دولت در بهترین شرایط هرکیلو ۱۳۰۰تومان تعیین شده و با توجه به کیفیت و میزان سن زدگی که توسط کارشناسان اتحادیه تعاون روستایی در مراکز خرید انجام و مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد، قیمت نهایی آن اعلام می شود.

وی ظرفیت انبارهای مسقف شهرستان رزن  را بیش از  ۱۵هزار تن عنوان کرد و گفت: عمده گندم خریداری شده از سمت جنوب شهرستان رزن بوده و مربوط به مزارع دیم است.

وی عنوان کرد: مراکز خرید شهرستان رزن به صورت ۲۴ ساعته آمادگی دارند تا گندم کشاورزان را خریداری کنند.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*