ورود 219 پرونده تخلف عرضه نان به تعزیزات حکومتی زنجان

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-12-19 16:38:35Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه بیشترین تخلفات ثبت شده در سال‌جاری در خصوص گران‌فروشی نان بوده است، اظهار کرد: در این مدت ۲۱۹ مورد تخلف عرضه نان در این مدت گزارش شده است.

 

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، گفت: امسال با تشکیل گشت‌های مشترک سیار و بازرسی مستمر از واحدهای صنفی به ‌خصوص نانوایان استان، تعداد 219 مورد تخلف صنفی گزارش و نسبت به تشکیل پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان اقدام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلف ثبت شده در خصوص گران‌فروشی نان بوده است، اظهار کرد: پس از تشکیل جلسات رسیدگی و اخذ نظرات کارشناسی مبنی بر میزان تخلفات صورت‌گرفته، با احراز تخلفات، پرونده‌های وارده مختومه شد و طبق آرای صادره متخلفان به پرداخت جزای نقدی بالغ بر 367 میلیون ریال محکوم شدند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: بر حسب گزارش دایره آگاهی شهرستان خدابنده، برای نخستین‌بار محموله‌ای شامل 26 هزار و 300 ورق چسب ضددرد و 1275 ثوب انواع پوشاک خارجی که به‌ صورت جاساز در خودرو قرار داده شده بود، در این شهرستان کشف و ضبط شد و پرونده متهم به ‌صورت خارج از نوبت در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خدابنده تشکیل شد.

 

این مسئول تصریح کرد: با انجام تحقیقات لازم و برگزاری جلسات رسیدگی با حضور متهم، مشخص شد که کالاها بدون اخذ مجوزهای لازم وارد کشور شده و قاچاق است.

 

ممیزی اظهار کرد: پس از بررسی مستندات پرونده و احراز تخلف حمل کالای قاچاق طبق رأی صادره عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی به‌میزان 443 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد. طبق استعلام از گمرک استان ارزش محموله 400 میلیون ریال بود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان یادآور شد: کشفیات کالای قاچاق در سال 95 در شهرستان خدابنده افزایش محسوسی داشته به نحوی که بیش از 100 پرونده قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شده است. همچنین بیشترین کالای کشف شده گوشی تلفن همراه، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی است.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*