انتصاب مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران/ مراسم تودیع و معارفه برگزار شد

انتصاب مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران/ مراسم تودیع و معارفه برگزار شد

مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی با پذیرش استعفای دکتر قنبری با صدورحکمی، مهندس یزدان سیف را به عنوان مدیرعامل جديد شرکت مادر تخصصي بازرگانی دولتی ایران تعیین و منصوب کرد. مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت نیز بعدالظهر امروز سه شنبه در محل سالن اجتماعات گندم شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ یزدان سیف، طی حکم مهندس محمود حجتی به عنوان معاون وزير، رئيس هيئت مديره و مدیرعامل جدید در شرکت بازرگانی دولتی ایران تعیین شد.

براساس این گزارش، در حکم یزدان سیف آمده است: به استناد صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مورخ 96/02/17 شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مذکور برای مدت دو سال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره در انجام وظایف مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید.

این گزارش می افزاید: مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیران عامل سابق و جدید شرکت با حضور مهندس مهرفرد معاون توسعه بازرگانی و صنایع وزارت جهادکشاورزی، مهندس جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزير، تعدادی از مدیران ارشدوزارت جهاد كشاورزي و اعضای هیات مدیره و مدیران کل ستادی شرکت بازرگانی دولتی ایران، امروز سه شنبه در محل سالن اجتماعات گندم ساختمان شماره یک اين شركت برگزار شد.

این گزارش می‌افزاید؛ در این مراسم حکم یزدان سیف به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسط مهندس مهرفرد قرائت و به وی ابلاغ شد و با اهدای لوح تقدیر از ناحیه وزیر جهاد کشاورزی از زحمات و تلاشهای ارزنده و سازنده دکتر قنبری در طول سالهای تصدی مدیریت عالی شرکت تقدیر به عمل آمد

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*