مدیرعامل شرکت تعاون روستایی استان همدان خبر داد: پرداخت مطالبات گندم‌کاران تا پایان شهریورماه/بسته شدن تدریجی سامانه خرید

مدیرعامل شرکت تعاون روستایی استان همدان از پرداخت مطالبات گندم‌کاران تا پایان شهریورماه خبر داد.

رضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه تحویل گندم به مراکز خرید در روزهای گذشته متوقف شده است، اظهار کرد: تا کنون 531 هزار تن گندم از کشاورزان استان همدان خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه خرید به مرور در حال بسته شدن است، عنوان کرد: در روزهای گذشته مراجعه‌ای از سوی کشاورزان برای تحویل گندم به مراکز خرید نداشته‌ایم و می‌توان گفت خرید تضمینی گندم تقریبا تمام شده است.

وی با تأکید بر افزایش قابل توجه خرید تضمینی گندم نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: سال گذشته 307 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده بود که خوشبختانه امسال با بارش نزولات جوی و شرایط مساعد به 531 هزار تن رسید.

عباسی ادامه داد: در ابتدای سال پیش‌بینی اولیه خرید گندم 550 هزار تن بود که با خرید 531 هزار تن گندم نزدیک به پیش‌بینی‌ها خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت تعاون روستایی استان همدان با بیان اینکه ارزش این میزان گندم خریداری شده 674 میلیارد تومان است، تصریح کرد: تا کنون 70 میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان همدان پرداخت شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته امیدواریم تا پایان شهریورماه بخش عمده‌ای از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شود.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*