معاون بازرگانی و توسعه وتجارت صنعت ، معدن و تجارت مازندران: بیش از 1000 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد

معاون بازرگانی و توسعه وتجارت صنعت ، معدن و تجارت مازندران:

بیش از 1000 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد

معاون بازرگانی و توسعه وتجارت صنعت ، معدن و تجارت مازندران، گفت: از ابتدای طرح تاکنون یکهزار و 465 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

ابراهیم یعقوبی در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با اشاره طرح نظارت و بازرسی این سازمان در دو بخش کالا و خدمات ، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت علاوه بر تنظیم بازار بر قیمت کالا ها در ایام نوروز نظارت می کند.

وی افزود: بازرسی بر قیمت کالا از سوی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران از اول اسفندماه تا 31 فروردین امسال ادامه دارد .

معاون بازرگانی و توسعه وتجارت صنعت ، معدن و تجارت مازندران ، گفت: در این ایام بر واحدهای صنفی، میوه و تره‌بار، البسه و رستوران‌های بین‌راهی، هتل‌ها و پایانه های مسافر‌بری نظارت می‌شود.

یعقوبی  با اعلام اینکه در این طرح 300  بازرس و کارشناس بصورت روزانه در سطح استان نظارت می کنند، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود 23هزار و 664 مورد بازرسی از واحدها ی صنفی صورت گرفت که از این تعداد یکهزار و 465 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی اظهار داشت: سامانه 124 پاسخگوی شکایات در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است که تاکنون 578 فقره شکایت مورد بررسی قرار گرفت.

یعقوبی با اشاره به اینکه در ایام نوروز سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بر نانوایی‌های سطح استان نظارت لازم  را دارد و نسبت به کیفیت نان در نانوایی‌ها اقدام می‌کند، گفت: به دلیل حجم بالای مسافر در غرب استان سهمیه آرد به نانوایی در این مناطق افزایش یافته است و کشیک در نانوایی‌ها در ایام نوروز بویژه در غرب مازندران افزایش می‌یابد.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*