مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان: ۱۱۰۰نانوایی یارانه بگیر در تعطیلات نوروز دراستان زنجان فعال هستند

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-12-19 16:38:35Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

۱۱۰۰نانوایی یارانه بگیر در تعطیلات نوروز دراستان زنجان فعال هستند

زنجان- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در حال حاضر هزار و ۱۰۰ نانوایی یارانه بگیر هستند و سهیمه شان واریز شده و در عید نوروز تعطیل نیستند.

رسول منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر ، به اقدامات شرکت غله در ایان نوروز به مردم اشاره کردو گفت: در راستای ارائه خدمات بهتربه مردم و مسافران تمام نانوایی هایی یارانه بگیر در در ایام عید نوروز کشیک هستند و تعطیلی ندارند.

وی از فعالیت هزار و ۵۵۰ نانوایی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد هزار و ۱۰۰ نانوایی یارانه بگیر هستندو سهیمه شان واریز شده  و در عید نوروز تعطیل نیستند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: این تعداد نانوایی از اول فروردین ماه از صبح تا ۸ شب فعال خواهد بود و بعداز ظهر یا صبح چند ساعتی را به دید و بازدید خواهند رفت ولی فعالیت لازم را در عید خواهند داشت.

منصوری تاکید کرد: با توجه به قیمت نان انتظار شهرواندان از پخت نان به جا است که باید کیفیت نان بهتر باشد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان یاد آورشد: در راستای ارائه نان با کیفیت به مردم استان در خرید گندم با کیفیت بسیار توجه شده و این سازمان در راستای ارائه نان با کیفیت به مردم نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی را در دستور کار دارد.

وی گفت: این سازمان با واحدهایی که اقدام به کم فروشی و پخت نان بی کیفیت کنند برخورد می کند و مردم گزارشات خود را می توانند با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ابراز کرد: شرکت غله برای ارائه خدمات بهتر به مردم نظارت و بازرسی از نانوایی ها در عید نوروز را بر عهده دارد.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*