رئیس جهاد کشاورزی لرستان: ضرورت ساماندهی کارخانه‌های آرد لرستان

رئیس جهاد کشاورزی لرستان:

ضرورت ساماندهی کارخانه‌های آرد لرستان/ میوه شب عید ذخیره‌سازی شد

 
خرم آباد – رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر ضرورت ساماندهی کارخانجات آرد این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا بازدار ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت غله منطقه لرستان اظهار داشت: استان لرستان در بخش کشاورزی موقعیت های مناسبی دارد.

وی با بیان اینکه از نظر تولید محصولات کشاورزی، امسال استان لرستان یازدهمین استان در سطح کشور بود افزود: سال گذشته استان لرستان، ۱۰ هزارتن محصول خریداری کردیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه نان، غذای اصلی ایرانی ها است و هر ایرانی ۵۵۰ گرم نان در روز مصرف می کند بیان داشت: ۶۰ درصد پروتیین بدن ما را گندم و برنج تشکیل می دهند اما در این بین گندم نقش اساسی دارد.

بازدار با بیان اینکه گندم، نماد فرهنگ و ریشه تاریخی ما است عنوان کرد: ساماندهی کارخانجات آرد استان جز برنامه هایی است که نیاز به پیگیری دارد.

وی با اشاره به اینکه سلامت اصل کار است و باید تمام کارها و خدمات را طوری انجام داد که سلامت مردم تضمین شود خاطرنشان کرد: باید از تمام امکانات استان استفاده کنیم و نظارت سالمی داشته باشیم اما نباید به خاطر رعایت این اصل خللی در انجام  سایرخدمات به وجود آید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه در عرضه سیب و پرتقال  شب عید هیچ گونه مشکل و کمبودی نداریم و به اندازه کافی در انبار ذخیره سازی شده است بیان داشت: در این ایام و ایام عید عرضه سیب و پرتقال به نرخ تعاونی و پایین تر از نرخ را خواهیم داشت.

بازدار تصریح کرد: در بحث برنج، روغن و شکر هم به اندازه کافی در انبارها ذخیر شده و مشکلی در عرضه نداریم و آمادگی کامل برای توزیع بین مردم را داریم.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*