معاون فرماندار ملارد مطرح کرد: حفظ سلامت آرد و نان در اولویت فرمانداری ملارد قرار دارد

معاون فرماندار ملارد مطرح کرد:

حفظ سلامت آرد و نان در اولویت فرمانداری ملارد قرار دارد

ملارد-معاون فرمانداری ملارد گفت:یکی از دستورکارهای ویژه فرمانداری این شهرستان به حفظ سلامت آرد و نان به عنوان اصلی ترین منبع غذاییِ مردم معطوف می شود.

مجتبی شاهقلیان،در گفت و گو با مهر با اشاره به تلاش مجموعه فرمانداری و کارگروه سلامت این شهرستان برای حفظ سلامت مواد غذایی تولیدی و توزیعی در این منطقه از غرب استان تهران اظهار داشت:با عنایت به ضرورت نظارت مستمر دراین بخش،تیم های ویژه ای تشکیل شده که با اتکای به بازدیدهای سر زده و نمونه برداری هایی که عملیاتی می شود،کنترل و نظارت لازم برای جلوگیری از تهدیدات احتمالی مرتبط با این عرصه اجرایی می شود.

معاون فرماندار ملارد گفت:بخش دیگری از اِعمال نظارتی و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی و توزیعی مواد غذایی،بر گزارشات مردمی متمرکز می شود که با پیگیری گزارشات و اطلاعات واصله،برخورد و اعمال قانون با واحدها و مراکز متخلف در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود:به عنوان نمونه،چندی پیش،گزارشی مبنی بر احتمال آلودگی در بخش آرد و گندم توزیعی برای پخت و تهیه نان نانوایی ها به دست ما رسید که با عنایت به اهمیت موضوع ،پیگیری و نظارت ویژه ای  در این خصوص عملیاتی شد.

شاهقلیان گفت:برگزاری جلسات با دستگاه های ذیربط در خصوص احتمال وجود (بِلانکِت) در آرد  نانوایی ها با جدیت پیگیری شد و خوشبختانه علیرغم طرح برخی از احتمالات وتهدیدات مرتبط با حوزه سلامت در این بخش در نمونه گیری های انجام شده،بلانکتی در آرد نانوایی های فعال در این شهرستان مشاهده نشد.

معاون فرماندار ملارد در خاتمه یاد آور شد:یقینا این بازرسی ها و نمونه برداری ها بصورت مستمر و به فراخور شرایط و مقتضیات بصورت ضربتی عملیاتی می شود،زیرا حفظ سلامت آرد ونان این شهرستان یکی از اولویت های جدی کارگروه سلامت و فرمانداری ملارد به شمار می رود.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*