بازدید معاون وزیر صنعت از شرکت دانش‌بنیان کوبودنا و آرد باقری در یاسوج

Set of traditional bread, wheat and cereal.Collage

امروز صورت گرفت

بازدید معاون وزیر صنعت از شرکت دانش‌بنیان کوبودنا و آرد باقری در یاسوج

خبرگزاری فارس: بازدید معاون وزیر صنعت از شرکت دانش‌بنیان کوبودنا و آرد باقری در یاسوج

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت دانش‌بنیان کوبودنا و آرد باقری در شهر یاسوج بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از ظهر امروز به همراه مسؤولان و مدیران استانی از شرکت دانش‌بنیان کوبودنا و آرد باقری بازدید کردند.

بهرام باقری مدیرعامل شرکت کوبودنا در این مراسم بیان کرد: شرکت دانش‌بنیان کوبودنای یاسوج با استفاده از آرد میوه بلوط 150 نوع نان تهیه می‌کند که برخی از این نان‌ها به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

وی اقدامات این شرکت در ترویج فرهنگ نان سلامت و تغذیه سالم را موفق دانست و گفت: این مجتمع پیوند دهنده بین صنعت و سنت است و تنها مجتمع نان صنعتی در خاورمیانه است که کارخانه آرد و گندم متعلق به خود را دارد.

در ادامه رمضانعلی صادق‌زاده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه وجود این شرکت برای استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار است، گفت: چندین واحدهای دانش‌بنیانی باید در این استان ایجاد و گسترش داده شوند.

وی با اشاره به تولید نان از گیاهان دارویی گفت: گیاهان دارویی یکی از ظرفیت‌های این استان برای توسعه و پیشرفت است لذا حمایت از این بخش مورد تأکید وزارتخانه است.

صادق‌زاده بیان کرد: راه‌اندازی صندوق شکوفایی و نوآوری موجب حمایت بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شود که با پیگیری سازمان صنعت و معدن و شرکت شهرک‌های صنعتی این صندوق در استان راه‌اندازی شود.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*