حميد رسولي، مديرعامل شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه يک:
تاکيد بر توليد پايدار و مستمر محصول استراتژيک گندم در کشور بطور جدي در دستور كار وزارت جهاد كشاورزي قرار دارد
مهندس رسولي در ابتدا به وجود ذخاير مطمئن در سيلوهاي بخش دولتي و خصوصي تحت پوشش شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه يک اشاره نمود و در ادامه اظهار داشت كه: منطقه يک بزرگترين و يكي از حساسترين مناطق غله و خدمات بازرگاني در کشور بوده و استانهاي تهران، البرز، قم و مرکزي را شامل ميشود. وي در ادامه ميزان ذخائر استراتژيك گندم در منطقه يك كشور را بسيار مناسب ارزيابي نمود.
وي به ذخيره سازي بيش از يک ميليون و 700 هزار تن گندم در سيلوهاي منطقه يک اشاره کرد و افزود: از اين ميزان نزديك به يک ميليون و 200 هزار تن در سيلوها و انبارهاي استان تهران و البرز ذخيرهسازي شده است.
مهندس رسولي ادامه داد: با توجه به متوسط مصرف ماهيانه گندم منطقه يك كشور خوشبختانه نزديک به يک سال ذخيره مطمئن در اختيار داريم که اين توفيق به يمن توليد مكفي و بيسابقه گندم در سال زراعي 95-94 محقق شده است. مهندس رسولي افزودند كه با برنامه ريزي وتمهيدات ديده شده توسط وزارت متبوع در حوزه تامين نهاده هاي كشاورزي بويژه تامين بذور مرغوب، تنوع كودي، استفاده از ماشين آلات مناسب، تامين سموم كيفي ، آموزش كشاورزان و اعمال مديريتهاي مناسب در خريدهاي تضميني شاهد توليد پايدار و مستمرمحصول گندم در سالهاي آتي خواهيم بود. مديرعامل شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه يک با بيان اينکه منطقه مذکور بزرگترين واردکننده گندم از استانهاي ديگر است، در خصوص کيفيت گندمهاي دريافتي از ساير استانها اظهار داشتند: نظام کنترل کيفي با دقت بسيار بالا به شكل جامع و فراگير كليه سيلوها و انبارهاي شرکت غله و خدمات بازرگاني منطقه را احاطه نموده و آزمايشگاههاي اين منطقه که جزء بهترين آزمايشگاههاي گندم و آرد در سطح کشور ميباشند، محموله به محموله كيفيت گندم ها ي وارده را كنترل و رصد مينمايند. وچنانچه محمولهاي استانداردهاي لازم را نداشته باشد به شكل سيستمي از چرخه توزيع خارج ميشود. وي افزود: بخش اعظم محمولههاي دريافتي در منطقه يک از استانهاي گلستان، خوزستان، اردبيل و فارس بوده که از بهترين مناطق توليدکننده گندم ميباشند و طبق توافقات اخير مقرر گرديد كه فرايند ارسال گندم در روزهاو ماههاي آتي نيزعمدتا از استانهاي مذكورانجام شده و ادامه يابد. حضور فعال بخش خصوصي در ذخيره سازي گندم وي در ادامه به برنامه ريزي و اقدامات انجام شده توسط شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه يك كشور در راستاي راهاندازي مديريت بازاريابي وامور مشتريان اشاره نمود و بر اين نكته تاكيد نمود كه براي موفقيت در بازار رقابتي كشور ميبايست به مشتري نگاه ويژه اي توام با احترام و تكريم داشت. وي هدف اصلي از راه اندازي مديريت بازاريابي و امور مشتريان را دريافت و درك پيام ها، علايق، نيازها و سلايق مشتريان و دادن پاسخ مناسب به آنها ارزيابي نمود و اظهار نمود در ساختارفعلي تشكيلاتي براي شنيدن سيستماتيك صداي مشتريان شامل مصرف کنندگان، اصناف، تشکلها و توليدکنندگان موجود نميباشد. و انتظار ميرود با راه اندازي اين بخش در آينده ارتباط موثرتري فيمابين اين شركت با كليه ذينفعان ايجاد شود |
Be the first to comment