بازديد مديرعامل شركت غله منطقه 9 از سيلوهاي بتني و فلزي دولتي شهرستان اسلام آباد

بازديد مديرعامل شركت غله منطقه 9 از سيلوهاي بتني و فلزي دولتي شهرستان اسلام آباد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه9 از تجهیزات و امکانات سیلوهای بتنی و فلزی بخش دولتی شهرستان اسلام آباد بازدید و از نزديك در جريان  پتانسيل ، امكانات و مشکلات موجود اين مجتمع ذخیره سازی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 ؛ مظفر رحیمی در جريان بازديد از سیلوی دولتی شهید محسن لامع شهرستان اسلام آباد غرب در استان كرمانشاه هدف از این بازدید را آشنایی با ظرفيت هاي موجود ، بهره برداری مناسب ازنیروی انسانی و امکانات در راستای پیشبرد اهداف شرکت و انجام خدمت در راستای جلب رضایت مردم  برشمرد.

رحیمی افزود: شهرستان اسلام آباد غرب به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه با ظرفیت ذخیره سازی 41 هزار تن گندم توسط بخش دولتی و 25 هزار تن گندم توسط بخش خصوصی،  از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است و ما باید در راستای خدمت رسانی به مردم  به بهترین شكل  از  امکانات موجود  بهره برداری نماییم .

وي با اشاره به وجود 2 کارخانه تولید آرد در این شهرستان از مسئولین شرکت غله این شهرستان خواست تا با نظارت دقیق بر عملکرد این واحدها در حفظ امنیت غذایی مردم تمام توان خود را بکار گیرند  .

رحيمي سرانه مصرف آرد در این شهرستان را 7.6 کیلوگرم برای هر نفر اعلام کرد و افزود : تعامل با سایر ارگانهای ذیربط  و نظارت بر عملكرد نانوايي ها جزء  وظایف ذاتی  شرکت غله می باشد چرا که  ما باید تمام تلاش خود را بکار بندیم تا بهترین نان را در سفره مردم قرار دهیم .

مدير عامل شركت غله وخدمات بازرگاني منطقه 9 در پایان يكي از وظایف مهم مسئولین شهرستان را فرهنگ سازی استفاده از نان سبوس دار عنوان کرد و ابراز داشت : بايد تلاش كنيم تا با فرهنگسازی ، بستر مناسبی جهت کاهش درصد سبوسگیری  آرد مصرفی واحدهای نانوايي استان بوجود آوریم .

 

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*