رئیس امور عشایری کهنوج عنوان کرد: توزیع ناعادلانه آرد در مناطق عشایری جنوب کرمان

رئیس امور عشایری کهنوج عنوان کرد:

توزیع ناعادلانه آرد در مناطق عشایری جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: توزیع ناعادلانه آرد در مناطق عشایری جنوب کرمان

رئیس امور عشایری شهرستان‎ کهنوج گفت: سهمیه آرد مناطق عشایری جنوب کرمان بر اساس سال 87 تخصیص یافته است، به همین دلیل برای توزیع عادلانه با مشکل روبه‎رو هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، محمود محمودی پیش از ظهر امروز در نشست فرماندار با بخشداران و دهیاران این شهرستان اظهار داشت: با ابراز تأسف اعتبارات امور عشایری بر اساس سرشماری سال 87 که تعداد خانوار 215 خانوار بوده، تخصیص داده شده است که اکنون این آمار شامل یک‎هزار و 140 خانوار و جمعیت 6 هزار نفری است.

وی بیان داشت: امیدواریم در سرشماری سال 97 که ویژه عشایری است، حق این قشر ضایع نشود.

محمودی با اشاره به مشکلات این مناطق تصریح کرد: در بسیاری از مناطق عشایرنشین سیل‎بند وجود ندارد و در جاهایی که وجود دارد، نیاز به بازسازی دارند.

وی افزود: با توجه به خشکسالی‎های اخیر، وضعیت ضعیف اقتصادی این اقشار و اینکه بسیاری از چاه‎های کشاورزی کم‎آب و گاهاً خشک شده است‎، علوفه چندانی وجود ندارد و مردم این مناطق برای امرار معاش دچار مشکل شده‎اند.

رئیس امور عشایری شهرستان کهنوج ادامه داد: عدم آب شرب بهداشتی یکی دیگر از مشکلات مردم در این مناطق است.

محمودی با اشاره به سهمیه آرد مردم در این مناطق عنوان کرد: با ابراز تأسف سهمیه آرد در این مناطق بر اساس 215 خانواری که در سال 87 ثبت شده، تخصیص یافته است به همین دلیل برای توزیع عادلانه با مشکل روبه‎رو هستیم.

به گزارش فارس، در پایان نشست فرماندار با بخشداران و دهیاران شهرستان منوجان مصوباتی برای رفع مشکلات این مناطق صورت گرفت.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*