استاندار: ۱۰هزار تن آرد باکیفیت وارد آذربایجان غربی می شود

استاندار:

۱۰هزار تن آرد باکیفیت وارد آذربایجان غربی می شود

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: دشمن با سناریوسازی در پی ایجاد تشدید در کشور است.

محمدمهدی شهریاری امروز ۲۳ دی ماه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان وخانواده استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزارشد، افزود: دشمن با سناریوسازی های مختلف در روزهای گذشته و آینده در پی ایجاد تنش درجامعه است که می طلبد مردم در این برهه مهم هوشیارتراز قبل باشند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توطئه های دشمن یاد آور شد: بحث کیک های آلوده یک توطئه علیه تولید داخلی کشور بود تا دشمن بتواند از شرایط نارضایتی اقتصادی موجود در جامعه با همکاری فضای مجازی به کشور آسیب بزند.

شهریاری با اشاره به تشییع باشکوه پیکر سردارسلیمانی و همراهانش در هفته گذشته تصریح کرد: با شهادت سردار سلیمانی وحدت واتحاد ملت بیشترازقبل شد .

استاندار با اشاره به اینکه زنان نقش مهمی در فرایند توسعه دارند، خاطر نشان کرد: باید موانعی که بر سر راه زنان وجود دارد و بعضا توسط خود زنان ایجاد شده برداشته شود تا نقش زنان در جامعه پررنگ تر شود.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه مصوبات سازمان آرد و نان درخصوص استاندارد کیفیت نان باید جدی گرفته شود، افزود: مقرر شد طی روزهای آتی ۱۰هزار تن آرد باکیفیت از استان های دیگر برای بهترشدن کیفیت نان استان وارد استان شود.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*