افزایش کیفیت آرد تولیدی استان کرمانشاه

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از صدور مجوز اختلاط گندم مناطق گرمسیری در کارخانه‌های آرد سازی استان خبر داد.

افزایش کیفیت آرد تولیدی استان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ماشااله ارویسی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در جمع انجمن صنفی کارخانه‌های آرد سازی استان گفت : با تلاش فعالین صنعت آرد استان، در حال حاضر کیفیت آرد تولیدی استان کرمانشاه در حد قابل قبول می‌باشد و با بروز رسانی ادوات و تجهیزات کارخانه‌ها، استان کرمانشاه جزء استان‌های پیشرو در این صنعت در کشور محسوب می‌گردد.

او گفت : در حال حاضر تعداد ۲۱۶۷ واحد خبازی دارای مجوز اعم از یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای با ثبت نام در سامانه و دریافت سهمیه مشغول فعالیت می‌باشند و آرد مورد نیار این واحد‌های خبازی توسط ۱۴ کارخانه آرد سازی فعال در استان تامین می‌گردد.

ارویسی همچنین ضمن تشریح برنامه‌های در دست اقدام اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود: مجوز حمل ۵۲ هزار تن از گندم‌های مناطق گرمسیری در کارخانه‌های آرد سازی استان صادر گردیده است و هر یک از کارخانه‌های آرد میتوانند با ارائه درخواست کتبی جهت بهبود هرچه بهتر کیفیت آرد تولیدی، از این مزیت استفاده نمایند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به طرح سهمیه بندی بنزین تصریح کرد: هیچگونه افزایش قیمتی در صنعت آرد و نان کشور وجود ندارد و کارگروه پایش گندم، آرد و نان استان نیز در همین راستا در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و … با متخلفان برخورد قانونی خواهد نمود .

انتهای پیام/د

کیفیت آرد تولیدی استان کرمانشاه در حد قابل قبول می‌باشد

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*