فرماندار اردبیل: ۹ باب نانوایی چندمنظوره در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-12-19 16:38:35Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

فرماندار اردبیل:

۹ باب نانوایی چندمنظوره در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

 
نانوایی

فرمادار اردبیل گفت: ۹ نانوایی چندمنظوره در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و مهمترین اولویت ما در همین رابطه حمایت از ایجاد نانواییهای چندمنظوره در شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ‌جواد زنجانی ظهر امروز در جلسه شورای آرد و نان و تجلیل از نانوایان برتر اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی ما حمایت از ایجاد نانواییهای چندمنظوره در اردبیل است که در حال‌حاضر 11 درخواست برای ایجاد نانواییهای چندمنظوره در اردبیل ارائه شده و در آینده نزدیک 9 نانوایی چندمنظوره در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد نانواییهای چندمنظوره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ‌افزود: انتظار می‌رود نانوایان نیز نسبت به کیفیت نان ارائه شده به مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این زمینه نظارتهای همه‌جانبه‌ای توسط مسئولان استان وجود دارد.

فرماندار اردبیل از 2 هزار و 253 مورد بازرسی از نانواییهای شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه 55 نانوا که دچار تخلف شده بودند شناسایی و به تعزیزات معرفی شدند و پرونده این نانوایان مورد بررسی قرار گرفته است.

زنجانی از حذف کامل حوش شیرین در نانواییهای شهرستان اردبیل نیز خبر داد و اظهار کرد: این یک اقفدام بسیار مهم و اساسی محسوب می‌شود که از عوامل اجرای این طرح در شهرستان اردبیل کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی از برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت نان در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: طرح نمونه‌برداری از نانواییها با جدیت در اردبیل پیگیری می‌شود که بیش از 3 هزار و 800 مورد نمونه‌برداری از نانواییهای اردبیل انجام شده است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: مهمترین هدف ما حمایت از نانوایان است که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده و از نانواییها انتظار داریم تا در ارتقای کیفیت نان تولیدی خود تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا دغدغه و نگرانی مردم در حوزه نان برطرف شود.

زنجانی اظهار کرد: باید در نانواییهای چندمنظوره پخت نانهای متنوع مبنای کار قرار گیرد و با درآمدزایی بیشتر برای نانوایان نان باکیفیت نیز به مردم ارائه گردد.

وی از برنامه‌ریزی برای ایجاد نانواییهای آزادپز در مناطق روستایی خبر داد و افزود: بخشداران باید نسبت به ایجاد نانواییهای آزادپز در روستاها نیز مصمم بوده و برای اجرای این طرح پیشگام باشند.

در پایان این مراسم از 10 نانوای برتر شهرستان اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*